allt som är bra just nu

– att jag som genom magi plötsligt lyckades låna om en bok som jag fått på kortlån, pga den var reserverad, fast det egentligen inte ska gå.
– människor som cyklar på perrongen på Knutan.
– utsikten från mitt hem.
– alla vackra soluppgångar och solnedgångar som September bjudit på så här långt.
– att sova i min säng.
– känslan i kroppen när jag tränar.
– att jag känner mig lugnare i kroppen nu än för tre månader sedan.

Det här inlägget postades i höst, summan av kardemumman, tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till allt som är bra just nu

  1. ISA skriver:

    men hurra vad sådana här punkter gör en glad att läsa <3

Kommentera

