allt som är bra just nu

– funktionen ”cross over” i Spotify, för med en 5-sekunders överlappning mellan varje låt känns även den mest gråa måndag lite mer som en fredag.
– att jag ska åka hem till familjen i helgen.
– bokade resor till andra städer.
– alla stunder när solen tittar fram.
– att det är så där höstkrispigt i luften.
– och för att fortsätta på hösttemat, lövens helt orimligt många nyanser av orange, rött, gult och grönt. Magi!
– lugnet som verkar infinna sig i mig så fort jag börjar knåpa på en sån här lista (vilket vanligtvis är ungefär en vecka innan ni får läsa den).
– att det finns clementiner i fruktdisken och att jag plötsligt är sugen på varm choklad igen.
– att min hyresvärd satt på värmen så att jag kan gå barfota hemma igen.
– fredagskvällar med sushi och bezzerwizzer med la familia <3

Det här inlägget postades i höst, summan av kardemumman. Bokmärk permalänken.

En kommentar till allt som är bra just nu

  1. Eva skriver:

    He he Bezzerwisser ja! 😁😁

Kommentera

