lördagspromenad

Energinivåerna har börjat öka igen! Det är nog den bästa känslan just nu! Däremot har jag blivit förkyld. Det är så mycket snor i min näsa att jag inte förstår vart det kommer ifrån. Men, att det skulle bli så här visste jag inte om i lördags och det är en snutt av den dagen vi ska spana in idag.
saturday, walking in pålsjö forest, helsingborg
Då var det soligt (eller i alla fall ljusare! plus en skymt av blå himmel!) och jag satt på en bänk och väntade på mina systrar.
saturday, walking in pålsjö forest, helsingborg
Jag och de här två filurerna hade bestämt träff för att gå en promenad i Pålsjö skog. Vi letade vårtecken men hittade inga, gick lagom vilse (som vanligt), och visade var Flingan och jag åt våfflor när vi var här och promenerade i oktober.
saturday, walking in pålsjö forest, helsingborg
Efteråt hade vi sällskap till Hemköp innan Flingan och Cookie kom förbi mig för att låna våffeljärnet (eftersom Pålsjöpaviljongen var stängd för säsongen och våffelsuget hade satt in hos di båda).
saturday, walking in pålsjö forest, helsingborg
Klart slut från den här lilla lördagspromenaden!

Det här inlägget postades i påhitt, vinter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

