allt som är bra just nu

– det är mars!

– jag och mina systrar har hängt på konsert tillsammans. Det har inte hänt sedan vi såg Bon Jovi för typ tre år sedan.

– mina roliga kollegor på jobbet. Förrförra veckan skrattade vi ihjäl oss flera gånger. 

– det är ljust när jag åker till jobbet fastän klockan knappt är 7. En så ovan och fin grej!

– de små stunderna av sinnesro som jag försöker skapa till mig själv. 

– när jag stod upp för mig själv.

– om två veckor är det påsk och ledigt och sovmorgon och äggpickartävling på schemat.

– att det är fredag!

Det här inlägget postades i summan av kardemumman, vinter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

