mumford & sons

Ikväll ska jag på konsert med Mumford & Sons! Och. min. pepp. vet. inga. gränser!

Senaste gången jag såg dem live var för tre år sedan och då var jag så himla nöjd efteråt. Jag hoppas att jag känner likadant efter konserten ikväll. Som uppladdning för kvällen tänkte jag att vi spanar in fotona jag tog förra gången jag såg dem och samtidigt lyssnar på min spellista med deras bästa låtar! Bra grej va?

Ps. Jag älskar den där ljusriggen på första bilden. Ds.

Det här inlägget postades i musique, påhitt, våren. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till mumford & sons

  1. fjärilsknut skriver:

    nä vad avundsjuk jag är nu! mumford & sons <3

  2. Johanna skriver:

    ÅH så kul! Gillar verkligen, och kan tänka mig att de är super live! Hoppas du får en fin kväll.
    Superfina bilder förresten, gillar verkligen nr 4 och nr 5.
    Kram

  3. Åh, vad roligt att se dem live! Och vilka stämningsfulla bilder du tog förra gången!

Kommentera

