allt som är bra just nu

De här listorna försvann i den allmänna röran som varit den här våren, men idag är det dax för en kände jag, på det jag räknar som vårens sista dag. Vad har ni för något som är bra i era liv just nu?

– att värmen verkar stabilisera sig så att temperaturen håller sig över 15 ja, till och med 20-25 grader vissa dagar!
– kommande utflykter och resor
– min balkong
– Lalehs ”bara få va mig själv”. Jag lyssnar på den och tittar upp mot himlen och känner kraften i stegen.
– att min semester närmar sig med stormsteg
– långsamma morgnar med långsamma frukostar och pratande röster på radion plus en bok
– och till sist, och kanske viktigast, årets första svenska jordgubbar som jag åt i fredags!

Det här inlägget postades i summan av kardemumman, våren. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till allt som är bra just nu

  1. Johanna skriver:

    Åh, så mycket fint på gång nu. Känns bra att veta att du har mycket som är bra, och grymt med semestern snart!!

    • Malin skriver:

      tack Johanna! vad fint sagt :) jag vet att jag har ett mejl att svara på från dig. det kommer, jag är bara långsam! <3

  2. christin skriver:

    Fint att lista vardagsögonblick som är bra sådär, de går så lätt förbi utan att man stannar upp. Hoppas den fylls på under sommaren!

Kommentera

