jag längtar efter

primrose hill with strawberries, london with luara
alla svenska jordgubbar jag kommer äta i sommar. Och de har ju redan varit här i några veckor så jag har kunnat börja, så himla lyxigt!

att få leva halva livet på balkongen, äta alla måltider där och bara gå in för att gå på toaletten eller för att hämta mer vatten.
summer holiday day 1
att tillbringa en hel dag vid havet.

att ligga på soffan och läsa en bok som är så där omöjlig att lägga ifrån sig.

att avsluta min första tillsvidareanställning och bara ha ett enda långt sommarlov framför mig så att jag kan ladda batterierna inför nya äventyr som börjar sen.
att umgås med Kärntruppen och bara sitta någonstans i solen och äta glass eller att vara på väg tillsammans promenerandes och alla pratar med alla men också var för sig samtidigt eller att bara få vakna alla på samma ställe och äta brunch ihop.

att gå barbent flera dagar i sträck.

crossword, karlskrona
att få sitta vid köksbordet på HQ och äta frukost och tjivas om tidningens olika delar och sedan tränga ihop sig alla som vill runt fredagskrysset och njuta av att vi är smarta tillsammans, medan Mama tar tag i espresson till 11-kaffet för det är så det är på helgen, frukostar som övergår i fika.

att få känna suget i magen när flygplanet lyfter.

att lägga på extra vikt på träningen och känna i hela kroppen hur tungt det är men att det går ändå och le med hela ansiktet för att jag känner mig så stark.

Det här inlägget postades i de små sakerna, favoriter, summan av kardemumman. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till jag längtar efter

  1. christin skriver:

    suget i magen när flygplanet lyfter är helt klart en av mina bästa känslor!!

Kommentera

