torsdagshej!

wednesday, london
Förra årets semesterresa gick till London.

Hej.
Medan ni har läst om mina midsommar-påhitt har jag varit iväg på nya äventyr. (För er som följer mig på instagram kommer ju inte detta som någon nyhet, dock.)

Efter att ha tillbringat en vecka på Kreta är jag nu tillbaks i Sverige igen. Lite mer avslappnad, lite mindre genomskinlig i hyn och lite lugnare i hjärtat. Och med ett och annat nytt eksem plus en förkylning som passade på nu när jag slappnade av.

Jag har fotat så klart, och inlägg kommer, men som vanligt måste jag först bara landa. Det är det svåraste jag vet. Att komma hem och acklimatisera mig efter en tid på resande fot. Så, innan det blir fler inlägg här, ska jag bland annat slöa runt hemma, tvätta, peta runt i växterna på balkongen och handla hem lite mat (plus bli av med förkylningen, hoppas jag!). För att göra sånt brukar hjälpa mot post-rese-ångesten som jag alltid får.

På återseende, allihopa!

Det här inlägget postades i sommar, tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

