4 olika saker på 5 olika teman-listan

Jag hittade en rolig lista hos Vicky så idag är det listtajm på bloggen (dock i översatt version).

4 tv-serier jag tittar på:
– Gilmore girls
– Orange is the new black
– Once upon a time
– iZombie
sunset, helsingborg
4 saker jag har gjort idag:
– gått på museum
– badat
– ätit glass
– pratat med mina systrar på telefon
sunset, helsingborg
4 saker jag önskar mig:
– fortsatt värme och sol
– lugn och ro i hjärta och själ
– hångel
– mer tid att läsa böcker på
crete
4 saker jag ogillar:
– alla nakna överkroppar jag påtvingas på alla möjliga ställen så fort det blir varmt
– när jag känner mig utanför
– när någon pratar i den tysta kupén på tåget
– oron som kommer krypande ibland
sunset, helsingborg
4 saker jag längtar efter:
– att börja på mitt nya jobb
– gratis konserter nästa helg under Hx
– att någon ska bjuda mig på kräftskiva
– de nya Gilmore Girls-avsnitten

Det här inlägget postades i sommar, summan av kardemumman. Bokmärk permalänken.

Kommentera

