söndagstankar

me, landskrona
Allting tyder på att det är september och om inte höst, så i alla fall någon form av förhöst. Allt utom vädret.

Idag har jag promenerat i shorts och linne utan att frysa alls. Tvärtom. Jag var så svettig när jag kom hem att jag tog av mig allt. Ungefär så svettig var jag även igårkväll när jag och Lina såg Veronica Maggio ge en av sina bästa spelningar någonsin på KB i Malmö. Redan innan spelningen började låg det en tunn hinna av svett över hela mig och alla andra på den utsålda konserten. Det var en ljuvlig känsla i kombination med den trånga lokalen, alla andra svettiga människor och musiken som var bättre än någonsin. Mer om det senare i veckan!

Idag är jag alltså lite trött men glad. Helgen har varit bra. Mitt hjärta känns lugnt. Det är lätt att andas djupt och det är en sån lättnad. Så idag vilar jag bara i den känslan.
Hoppas era söndagar också är fina <3

Det här inlägget postades i höst, tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till söndagstankar

  1. oliviakahlin skriver:

    Åhh Veronica Maggio! Det vill jag definitivt läsa mer om!

    Olivia | http://ordinaryvegan.blogspot.com/

  2. christin skriver:

    Veronica Maggio!!! har sett henne två gånger- båda gånger på sofiero under pangsomringa omständigheter. Fina minnen!! Kul att läsa mer om det sen!! Och som svar på din fråga (svarar här eftersom lite hemlighetsfullt är det väl ändå med tanke på inbrottstjuvar, läskiga typer och jag vet inte allt) men badstället ligger i Kattvik (i närheten av Båstad) och är en underbar, underbar badplats – kan verkligen rekommendera en tur dit nästan gång det är badväder. Kram!!

    • Malin skriver:

      jag har faktiskt också sett henne på Sofiero, för ett par år sedan. det var strålande fint det med! :) och tusen tack för svaret! det ska jag spara. det såg ljuvligt ut. kram!!!

Kommentera

