i går när hösten vaknat på sin bästa sida

Hej och glad måndag!
Idag är det sista dagen på oktober och sista dagen på hösten. För enligt min egna årstidskalender börjar vintern när november börjar. Och jag måste säga att den där våta, gråa, dimmiga hösten, den har knappt funnits i år. Istället har det var mycket fina himlar, många soliga dagar och blåa himlar med hög klar krispig höstluft och ett exploderande färghav bland trädens alla löv. Det känns nästan inte som att det har varit höst alls!

Igår på väg till en brunch med the gang (där jag inte fotade alls) tog jag de här bilderna som på nåt sätt får sammanfatta den här himla fina sista höstmånaden. Och om ni vill fortsätta få varma klumpar i magen av alltings finhet och människors påhittighet kan jag rekommendera er att gå in hos Elsa och kolla in bidragen i oktobers Monthly makers utmaning. Du hittar dem här.

Hoppas ni alla har en fin måndag framför er!
sunday, autumn, helsingborg
sunday, autumn, helsingborg
sunday, autumn, helsingborg
sunday, autumn, helsingborg
sunday, autumn, helsingborg

Det här inlägget postades i höst, tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

