onsdagstankar

the fallen christmas tree, after stormen sven, åstorp
Fallna julgranar efter en blåsig decemberdag för snart tre år sedan.

Hej hörrni.
Hur har ni det? Jag har det bra. Idag firar jag att det är november månads sista dag. Tacksamheten över att den är slut vet inga gränser. Jag dansar inombords! Nu är det ett helt år tills det är november igen och nästan ett helt år, kanske till och med lite mer, tills det är en måndag i november igen. Tur att november bara har 30 dagar! En annan bra sak med att november är över är att jag nu slipper fundera över den. Jag insåg igårkväll att jag mentalt redan lämnat den bakom mig. Ett slarvfel, där jag skrev ”nu i december”, gjorde mig oerhört lycklig!

Att säga tack och hej till november innebär också att det är december i morgon. Jag må vara långt utanför målgruppen, men det jag ser mest fram emot i morgon, är att titta på det första avsnittet av årets julkalender. Förra årets kalender hade sina ljusa stunder, men när årets tagline är ”ett magiskt juläventyr”, ja, då blir jag oerhört exalterad! I morgon får jag äntligen titta! Men tills dess finns en onsdag att ta tag i med bland annat möten och träning.
Ha en fin dag allihop!

Det här inlägget postades i tankar för dagen, vinter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

