åtta fredagar

Hej och glad fredag allihopa!
Idag är det alltså fredag och det är, enligt mig och många andra, en av veckans bästa dagar. För att fira tänkte jag att vi skulle titta på vad jag har gjort på några andra fredagar under året som gått.
friday, tacos, helsingborg
En kväll i november hängde jag hemma hos Sofia och åt den ultimata fredagsmaten; tacos.
friday, stockholm
En fredag i oktober var jag i Stockholm på whiskyprovning.
friday, kärntruppen, copenhagen
Och i september var jag och Kärntruppen i Köpenhamn.
the friday flowers, helsingborg
Efter semestern, i augusti, började jag försiktigt med konceptet fredagsbuketten.
friday, crete
Den första fredagen i juli hade jag och Lina precis kommit fram till Kreta för en veckas semester.
friday, midsummer's eve, karlskrona
För snart ett halvår sedan var det midsommarafton och himlen var så här magisk under mitt firande i Karlskrona.
friday, dinner at tikal, helsingborg
I maj var jag och the gang på Tikal här i Helsingborg och åt middag.
good friday, karlskrona
Enligt min flickr fotade jag ingenting på någon fredag i april, men i mars var det långfredag och jättedimmigt och jag plus de här två plus resten av familjen firade påsk ihop.

Klart slut från min fredagsrapportering för den här gången! Hur har era fredagar sett ut på sistone?

Det här inlägget postades i höst, sommar, summan av kardemumman, tillbakablickar, våren. Bokmärk permalänken.

Kommentera

