en kort uppdatering av läget

the ocean, öresund, helsingborg
Öresund.

Läget: Helsingborg.
Läget? Tack, fint!
Läget 1: Många möten och en del deadlines, men det kommer gå bra.
Läget 2: Jag har roliga saker att se fram emot, särskilt till helgen, så jag fokuserar på det!

Hur är läget hos er?


 En äldre uppdatering av läget finns här.

Det här inlägget postades i summan av kardemumman, tankar för dagen, vinter. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till en kort uppdatering av läget

  1. sandra skriver:

    Helsingborg alltså! Så mycket hatkärlek i mitt hjärta.

    • Malin skriver:

      Hur kommer det sig, Sandra? var min första tanke, men sen läste jag på din blogg att du kommer härifrån och då föll allt på plats! Jag förstår precis. Känslorna en har för sin hemstad brukar kännas precis så där :) Och, vilken fin blogg du har! Vad härligt med en flytt till något nytt.

Kommentera

