måndagstankar

sunday, crete
God morgon bloggen!
Här sitter jag och spanar ut över den kommande veckan, eller egentligen ut över Medelhavet på Kreta i somras, men vem bryr sig?

Helgen som precis gått har varit toppen! Det har inte märkts här inne eftersom jag har varit på långweekend i Helsingfors. Jag och Sofia hade aldrig varit i varken Finland eller Helsingfors tidigare så vi har varit mycket förväntansfulla inför den här resan. Och jag kan avslöja att vi verkligen inte blev besvikna! Vi har hittat på roliga saker, träffat så många trevliga människor, köpt julklappar, promenerat och bara ätit god mat.

Allt detta ska ni så klart få se foton på och höra mera om, men nu måste jag först knalla iväg till jobbet och jobba lite. Trots att det kliar i fingrarna för att jag hellre skulle vilja sitta här och preppa blogginlägg. Nåja, det blir vid ett annat tillfälle.

Mot måndagen!

Det här inlägget postades i tankar för dagen, vinter. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till måndagstankar

  1. christin skriver:

    Lägg av vad roligt!! Jag och Anton har preciiiiiis bokat en weekend till Helsingfors efter nyår!! Så roligt. Har du några tips??

Kommentera

