textbitar som jag sparat, del III

Idag vill jag dela med mig av några texter som ger mig insikt och hopp. Jag har insett att det ofta är textsnuttar ur låtar som gör att jag blir lugn inombords. En riktigt bra låt kan göra världens skillnad. Precis som Annika Norlin konstaterar i den sista texten.

sisterhood everlasting by ann brashares
Ur Ann Brashares bok Sisterhood everlasting.

yes please by amy poehler
Ur Amy Poehlers bok Yes please.

texter av annika norlin
Ur Annika Norlins bok Texter.


Läs också:
Textbitar som jag sparat
Textbitar som jag sparat, del II

Det här inlägget postades i böcker, favoriter, vinter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

