i söndags: frukost och glögg med flingan

sunday, breakfast + fika with flingan, helsingborg
I söndags hängde jag med en av mina bästa personer, Flingan. Förutom att hon är min syster och en av de mest omtänksamma personerna jag vet så är hon dessutom en grym fotograf. Kolla här, om ni inte tror mig!
sunday, breakfast + fika with flingan, helsingborg
Hon satt i min soffa för att äta frukost efter att ha tagit en kommentar på instagram som en inbjudan. Och inte mig emot! Vi älskar frukost lika mycket båda två så hon är perfekt sällskap. Vi tittade på dagens avsnitt av julkalendern (Hallå? Hur spännande är det inte?! Jag gillar verkligen årets kalender!) och sen ett par videoklipp med Ylvis, som det här med deras låt Jan Egeland. Jag hänger aldrig på Youtube så det är alltid Ingrid eller någon av mina andra syskon som ser till att jag ser roliga videoklipp.
sunday, breakfast + fika with flingan, helsingborg
Vi avslutade hänget, som råkade vara i typ fyra timmar, men glögg, kaffe, lussekatter och julgodis. Plus så himla mycket välbehövligt prat om allt möjligt. Det var ett så bra söndagshäng!

Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, påhitt, vinter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

