juldagen

Jag tappar bort mig bland veckodagarna denna mellandagsvecka. Det är både skönt och oskönt på samma gång. Jag fotade inte så mycket den här julen och idag tänkte jag att de sista jul-relaterade fotona ska få se dagens bloggljus!
sunday, christmas day, karlskrona
På juldagen fortsatte det här magiska ljuset, som jag har kommit att förknippa med årets julhelg. (Idag är faktiskt första dagen med lite mer mulet väder) Jag gillar verkligen det där skenet som blir när det är ljust men inte soligt.
sunday, christmas day, karlskrona
Jag plus mina syskon knallade till stan för att möta upp vår storebror som precis som vi var i staun för att fira jul.
sunday, christmas day, karlskrona
Vi gled in på det enda öppna fiket och slog oss ner. Sen tillbringade vi drygt tre timmar tillsammans men diskussioner om året som gått, våra olika arbetsliv och sånt.
sunday, christmas day, karlskrona
Det var en helt lagom aktivitet en småtrött sista söndag år 2016.

Det här inlägget postades i julen, påhitt, vinter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

