åtta bilder från min nyårsafton

Det har redan gått en hel vecka av det nya året och därför är det hög tid att titta på de sista bilderna från förra året. Häng med på åtta bilder från min nyårsafton!
saturday, new year's eve, karlskrona
Vi börjar direkt på kvällen, när jag klätt mig i guld och paljetter, och var redo för årets sista kväll!
saturday, new year's eve, karlskrona
Jag firade med min familj och vi började med bubbel i vardagsrummet.
saturday, new year's eve, karlskrona
Det lyxigaste med hela kvällen, förutom det självklara att jag fick fira den med människor jag tycker om, var att vi hade beställt mat. Till mini-liten förrätt åt vi tunnbrödsrulle med pepparrot och pastrami. Nomnom!
saturday, new year's eve, karlskrona
Huvudrätten var sedan som en mini-buffé med fransk potatisgratäng med vitlök, fläskfilé, örtbakad kyckling, olika sorters såser och så sallad förstås. Allting var så himla gott!
saturday, new year's eve, karlskrona
Till efterrätt fick jag exotisk fruktsallad med choklad och vispad grädde
saturday, new year's eve, karlskrona
och de andra fick en mjölkchoklad mousse med hallon och anis-sås till. Den var enligt säkra källor megagod, och då särskilt med sås-kombinationen till!
saturday, new year's eve, karlskrona
Nyårsaftonskvällar går så himla fort. Men vi hann landa i soffan en stund. Där såg vi På Spåret från kvällen före, åt godis och snackade om allt möjligt.
saturday, new year's eve, karlskrona
Sen slog klockan midnatt. Vi lyssnade på radion och tittade på fyrverkerierna från övervåningen, skålade, kramades och önskade varandra gott slut och gott nytt och sen var det plötligt 2017!

Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, påhitt, vinter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

