fredagstankar

confetti, lund
Fredag!
Sen jag började jobba känns fredagar extra lyxiga. De är peppiga och lugna på samma gång. Precis innan helgen drar i gång, när jag bara har en eftermiddag kvar att jobba, minuterna innan jag stänger av datorn och klär på mig, då känns det som allra mest helg.

Brytpunkten mellan arbetslivet och fritidslivet går att ta på i den sekunden! Luften känns lite krispigare, lungorna som om de kan ta hur djupa andetag som helst och kroppen som om den orkar vadsomhelst. Det är en ljuvlig känsla! Och idag får jag uppleva den igen.
Trevlig helg, alla fina som läser!

Det här inlägget postades i tankar för dagen, vinter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

