allt som är bra just nu

family visit, sunday, nijmegen
– Det snöade igår. Små, hårda flingor och inget lade sig på marken, men det snöade!
– Jag ska prova ett nytt träningspass ikväll.
– På söndag ska jag träffa en kompis som jag inte har träffat på länge.
– Säkert!: s nya album, Däggdjur, är jättefint!
– Jag har läst två bra böcker de senaste veckorna. Samtidigt! Hur ofta händer det?
– Tulpansäsongen peakar just nu och jag fyller min lägenhet med alla färger.


Andra inlägg på temat hittar ni här.

Det här inlägget postades i summan av kardemumman, tankar för dagen, vinter. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till allt som är bra just nu

  1. Ingrid skriver:

    Äntligen äre tulpansäsong!! 🌷

  2. Cykelkatten skriver:

    Älskar namnet Däggdjur!

  3. Ping: genier av moa gammel |

Kommentera

