hej från sjukstugan

saturday, helsingborg
Hej bloggen!
Här har det varit tyst eftersom jag åkt på årets influensa. Jag minns knappt när jag hade influensa senast. Idag är första dagen, sen i fredags, som jag har nästan ingen feber. Hurra! Däremot sitter det massa crap i skallen som får öronen att bulta något och lungorna att vilja hosta. Fy sjutton alltså!

Idag är också första dagen som jag orkat göra något. Det vill säga, typ städa upp efter mig själv. Innan dess har jag bara orkat äta och kolla på tv-serier. Som ni märker är jag inte fit for fight ännu men livsandarna börjar så smått återvända! Det kanske dröjer ett tag till men snart är jag tillbaka här igen.
Jag längtar!

Hoppas ni som läser är pigga och krya.

Det här inlägget postades i tankar för dagen, vinter. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till hej från sjukstugan

  1. Mama skriver:

    Heja dig att du känner dig bättre! 💕💕💕💕
    Jag mår fint! 👍🏻Puss 😘

Kommentera

