i torsdags: halloumiburgare och musikquiz

Hej och god morgon! Veckans andra dag och jag tänkte att vi skulle börja den med att hoppa tillbaka till förra veckan.

Nämligen till i torsdags, när helgen närmade sig med stormsteg, och jag mötte upp Flingan på Köpenhamnskajen.
thursday, music quiz night, the tivoli, helsingborg
När jag kom satt hon i solen och njöt.
thursday, music quiz night, the tivoli, helsingborg
Och kvällen var verkligen fantastiskt fin!
thursday, music quiz night, the tivoli, helsingborg
Hon hade bokat bord på The Tivoli så att hon, jag, Emma och Anna, först kunde käka middag och sedan vara med på kvällens musikquiz.
thursday, music quiz night, the tivoli, helsingborg
Middagen, som för min del blev en halloumiburgare, var helt okej och ölen jag valde, en IPA, var riktigt god. Musikquizet var riktigt roligt, temat var ”Under ytan”, och det gick nog inte så bra. Men vi hade väldigt roligt ändå. Och några av frågorna var jag sjukt nöjd över att vi kunde!

Vi hann också med att diskutera en av snubbarna i baren (som var sjukt svår att åldersbestämma) och klurigheten med otydliga rutiner och beslutsvägar på jobbet.
Klart slut från en mycket fin torsdag!

Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, påhitt, våren. Bokmärk permalänken.

Kommentera

