måndagstankar

saturday, spring flowers, walking in pålsjö forest, helsingborg
Hej! Och god morgon!
Jag har haft en så rolig helg och känner mig lätt förvånad över att det redan är måndag. Helgen började med att termometern klättrade upp till +16 magiska grader och jag premiärade min skinnjacka! Det kändes som ren och skär magi! Resten av helgen har internet och bloggen fått vila för jag varit i Malmö på 30-års fest. Det varma fina vädret fortsatte även på lördagen så jag känner mig liksom lugn och tillfreds inombords. NU har VÅREN kommit på riktigt! Hur har er helg varit?

Idag är himlen visserligen grå, så här långt, men temperaturen ligger ändå på +9 grader, fröna jag sådde för en vecka sedan har redan börjat sticka upp sina smala gröna tentakler och det är april! Hurra. Hej vecka 14! Nu kör vi!

Det här inlägget postades i tankar för dagen, våren. Bokmärk permalänken.

Kommentera

