listan om vad jag…

Onsdag och halva veckan har gått! Helgen närmar sig med stormsteg och vi firar det hela med en lista, tycker jag.
my home, nijmegen

Jag gör många bra grejer, som att äta goda luncher med människor jag gillar.

Jag kan träna som vanligt nu igen, men gör det med större insikt.

family visit, sunday, nijmegen

Jag köper just nu mest tulpaner och mat.

Jag borde ingenting, faktiskt, inte just nu.

Jag måste deklarera.

snowdrops, spring, helsingborg

Jag vet att våren är här nu och att april månad kommer gå så fort så fort.

Jag tycker väldigt mycket om fredagar.

Jag tänker tusen miljoner tankar om dagen.

Jag förbrukar snittblommor på ett ganska dyrt sätt, men de gör mig ju så glad!

me, on the train

Jag lyssnar på poddar och Säkert! inför att jag ska på hennes konsert snart.

Jag drömmer om en varm sommar.

me, flashback to coolin' and hossegor

Jag längtar efter att få hälsa på mina föräldrar i Påsk.

Jag fasar för att det ska kännas övermäktigt med allt som behöver göras på jobbet.

Jag använder min dator och min hjärna varje dag.

saturday, first day of spring, norra hamnen, helsingborg

Jag njuter av att känna vårsolen på min hud och av att kunna gå utan mössa.

Jag blir en annan person när jag inte sover ordentligt.

Jag äter vindruvor och skittles.

Jag dricker vatten och te allra mest.

fries before guys, helsingborg

Jag struntar i väldigt få grejer faktiskt, utan gör oftast det jag tänkt eller planerat.

Jag ska antagligen på AW på fredag.

Jag sparar till kommande resor.

Jag brukar alltid äta gröt till frukost i veckorna.

Jag tittar på tv-serien iZombie och idag har det äntligen kommit nya avsnitt.

tuesday, lunch, helsingborg

Jag läser just nu The Magician King av Lev Grossman och efter det är det dax för Sommaren utan män av Siri Hustvedt och Ölandssången av Tove Folkesson.

Jag vill ha en himla lugn helg.


Lista från Amanda som hittat den hos Sara.

Det här inlägget postades i summan av kardemumman. Bokmärk permalänken.

Kommentera

