måndagstankar

friday, good friday, easter, karlskrona

Det är ingen ordning på någonting. Påskhelgen har bjudit på både strålande solsken och isande snöflingor. Min kropp har bestämt sig för att ge mig en släng av förkylning som gör att det känns som att jag aldrig blir riktigt frisk. Och idag är det måndag fastän det känns som söndag.

I morgon är det dock arbetsvecka igen. Det känns både som att det är evigheter sen jag jobbade sist och som att jag inte varit ledig alls. Som ni märker känner jag mig mycket fram och tillbaka i mina tankar ikväll. Så är det ibland.

Jag hade egentligen tänkt knåpa ihop ett inlägg om starten på min påskhelg men Flickr (som vanligtvis är så tjänstvilligt) samarbetar inte ikväll. Så jag kan inte lägga upp fotona jag hade tänkt mig. Och jag orkar inte hitta på något nytt, så istället blir det ett kort hej och hå-inlägg ikväll.

Nu ska jag se det allra sista avsnittet av Girls! Vi hörs en annan dag, när jag och internet är mer kompatibla.

 

Det här inlägget postades i tankar för dagen, våren. Bokmärk permalänken.

Kommentera

