söndagstankar

sunday, walking in pålsjö forest, spider web, helsingborg
Söndag och helgen har gått fort som vanligt. Jag har dragits med en annalkande förkylning under veckan som gått och idag har den (till min sorg och lättnad) äntligen brutit ut. Nu håller jag bara tummarna för att den går över så fort som möjligt. Som vanligt har jag grejer jag vill göra och de vill jag helst göra frisk!

Jag sitter här vid min lilla sekretär och känner som jag ofta känner på söndagar. Att tiden går så fort, att helgen bara försvunnit och att jag inte riktigt vet om jag hunnit ta vara på den så som jag helst ville. Jag brukar tänka att det nog bara är mitt behov av att maxa livet som krockar med min eftertänksamhet som tillsammans blir lite söndagsblues. Och just nu får det helt enkelt vara okej.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

