tisdagstankar

thursday, balcony party, helsingborg

Det är tisdag, men det har inte känts som någon särskild dag idag, för jag har bara varit hemma och vilat. Det här förkylningen jag tampats med i snart 2,5 vecka är en seg jäkel.

Men, förkylning eller ej, i helgen var jag iväg i Stockholm. Så nu har jag en kamera fylld med foton och över 50 olästa inlägg i mitt flöde på Bloglovin’. Våren är här och även om vinden har isat idag, den gör det när det blåser ostligt, har solen lyst och himlen varit i den där typiska vårnyansen av ljusblått.

Nu är det ljust till klockan 21 och jag känner mig lika delar förundrad och förvirrad. Precis som det brukar vara. I morgon har halva veckan gått. Det är ändå rätt skönt. Kortveckor är bra grejer!

Det här inlägget postades i tankar för dagen, våren. Bokmärk permalänken.

Kommentera

