om en annan söndag

sunday, lunch, stockholm
Den här veckan har bara flugit förbi. Jag har jobbat mer än vanligt eftersom jag haft extra pass, en kväll och igår eftermiddag. Däremellan har det varit så pass fullt schema att jag inte har kunnat sitta ner och skriva en stund varje morgon. Och som jag har saknat det! Samtidigt insåg jag att jag behövde prioritera bort något för att inte gå under av stress. Det känns bra att jag gjorde det också.

Även om den här veckan inte blev som jag hade planerat, har den varit bra ändå. Och just idag, med risk för att låta extra jag-älskar-livet-sliskig, känner jag mig tacksam över att jag har det livet jag har. För i mitt liv finns det många delar som gör mig så glad. Precis som jag känner idag, kände jag för en dryg månad sedan när jag var i Stockholm. För allt som känns bra i livet just nu, var precis det jag och min bror pratade om när vi åt den där pastan på bilden. Det och storleken på Rysslands och Italiens ekonomier. Ett samtal med min bror tenderar alltid att bölja åt alla håll ♥️

(Som bonus kan jag berätta att i nominella belopp är Italien 8:a och Ryssland 10:a. Det innebär att pengar just nu räcker till mer i Ryssland än i Italien.)

Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, tankar för dagen, våren. Bokmärk permalänken.

Kommentera

