helgen som gick i + och –

God morgon onsdag! Fast det känns som en måndag, för jag har varit långledig. Så vi börjar väl helt enkelt veckans bloggande med att spana in vad jag gjorde i helgen. Med inspiration från Julia kommer det i listformat med betyg i + eller – eller +/-.
saturday, helsingborg
Planterade om mina växter och planterade mina frösådda växter på balkongen +

Tog bort avskavt nagellack +

Vaknade med huvudvärk och kände mig mörbultad –

Läste ut en bok +
saturday, helsingborg
Åt frukost till kvällsmat +

Åt pasta med sparris, kronärtskockskräm, tomater och sparris +

Käkade lösgodis i soffan framför en film +

Kände mig lite gråtig +/-
saturday, helsingborg
Promenerade i regnet +

Frös och undrade var sommaren är –

Fick veta att några kompisar har och har haft det tufft –

Fikade med vänner jag inte träffat på länge +
sunday, helsingborg
Gick en ganska lång promenad i Pålsjö skog  som doftade så gott efter regnet +

Pratade med mina föräldrar +

Snackade med Flingan +

Rensade i bokhyllan +/-
sunday, helsingborg
Började titta på två nya tv-serier +

Kände mig hopplös för att jag tar sån tid på mig att ta tag i saker –

Hängde undan min tjockare vårjacka +

Flyttade ut de sista pelargonerna på balkongen +
sunday, helsingborg
Kände mig nöjd med hur jag avslutade jobbveckan +

Laddade in fotona från Amsterdam i datorn +

Funderade på hur jag skulle blogga om min helg +

Blev pirrig i magen inför en kommande resa i sommar +
monday, helsingborg
Lagade pulled pork +

Började läsa en ny bok +

Köpte en solros till balkongen +

Oroade mig för hur jag ska hinna med allt som behöver göras den här månaden –
tuesday, breakfast, helsingborg
Åt frukost på balkongen +

Svor över blåsten som plötsligt kom igår –

Gick barbent inomhus +

Tränade! +
tuesday, helsingborg
Putsade mina vinter- och vårskor så att de kan ställas undan +

Diskuterade hippor/svensexor med min bror +

Gnisslade tänder över människor som är inkonsekventa i sitt beteende –

Gick och lade mig i bra tid för att vara sista kvällen på helgen +

Det här inlägget postades i äta bör man annars dör man, påhitt, sommar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

