lördagstankar

saturday, sweden's national day, kärntruppen, helsingborg
Idag har jag promenerat mer än 12 000 steg, lånat toaletten hos min syster, köpt lösgodis och haft mensvärk. Livet alltså. Jag är lite trött och matt och det är inte så konstigt. Det hände så mycket och jag använde så mycket av min energi i maj så juni har mest handlat om lugn och ro så här långt.

Jag försöker lyssna på min kropp så att den ska orka med allt jag vill göra. Och det går bättre och bättre! Det bästa är att jag äntligen har kunnat börja träna igen. Som jag har längtat och saknat det! Det gör också att mina energidepåer sakta men säkert börjar fyllas på igen. Och apropå energi, nu är det verkligen dax att äta kvällsmat. Hej och glad lördagskväll på er!

Det här inlägget postades i sommar, tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till lördagstankar

  1. Bokstund skriver:

    Jag har som mål att gå 10K tecken varje dag men uppfyller det alltför sällan. Bra att du försöker lyssna på din kropp! Hoppas du haft en fin helg 😊

Kommentera

