tisdagstankar

tuesday, malmö

God morgon! Är du riktigt vaken än? God morgon!
Jag börjar vakna till nu. Det blev sent igår eftersom jag var iväg och tränade på kvällen. Så jag somnade sent. Men det är det värt. Det finns ändå något behagligt i att sitta här vid datorn, skriva och klippa med ögonlocken.

Just nu finns det inga krav på att jag måste vara pigg och alert. Och det är väldigt skönt. På ett sätt finns det inte det på jobbet heller just nu. Visst, jag har saker att göra, men jag behöver inte vara skärpt hela tiden. Det är skönt med lite andrum och att bara kunna jobba på.

Men, jag längtar verkligen efter semestern just nu. Verkligen jättemycket! Det ska bli så skönt att bara få vara och ta det lugnt. Och så ska jag göra grejer som jag verkligen ser fram emot! Hänga med människor jag gillar, läsa mycket, resa och ha sovmorgon. Yes! Det blir bra. Och nu är det bara åtta morgnar kvar tills jag kan göra allt det där.

Det här inlägget postades i sommar, tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

