31 saker jag vill göra på min semester

the ocean, helsingborg

1. Bada
2. Läsa långa böcker
3. Äta god frukost
4. Ha mer än två sovmorgnar på raken
5. Hänga med min familj
6. Hitta på grejer med Ida och Sofia
7. Gå på dejt
8. Ligga på soffan och göra ingenting
9. Träffa vänner jag inte sett på länge
10. Promenera i skogen och längs kusten vid havet
11. Åka på utflykter
12. Flyga till en annan världsdel
13. Glömma bort vilken dag det är
14. Hänga på balkongen och ta hand om mina växter
15. Lyssna på podden Spår liggandes på en gräsmatta, en strand eller i soffan
16. Äta glass
17. Fika
18. Åka till Malmö och umgås med Ina
19. Göra i ordning min bokhylla
20. Packa upp lådorna med saker från mitt barndomshem
21. Titta på film
22. Äta godis
23. Gå på morgonpromenad
24. Göra något jag inte brukar
25. Hänga med mig själv en hel dag
26. Svettas
27. Åka högt upp en byggnad och titta på utsikten
28. Uppleva pulsen i en storstad
29. Äta något jag aldrig ätit förut
30. Lära känna nya vänner
31. Förbereda mig för en fin höst

Det här inlägget postades i sommar, summan av kardemumman, tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till 31 saker jag vill göra på min semester

  1. Wilda skriver:

    Åh så många fina saker! Ska ta till mig det och se vad jag vill med mina sista veckor innan allt drar igång.

    • Malin skriver:

      Wilda, det låter som en god idé! Listan funkar som en påminnelse till mig själv också :) Bra att den kan göra det för andra med!

  2. Ping: roadtrip till varberg 2/2 |

Kommentera

