måndagstankar

monday, östersund

Nu är måndagen snart slut och äntligen har jag uppnått någon sorts lugn. Jag ligger här i soffan, med tända ljus för det behövs nu när det plötsligt börjat bli mörkt igen, och lyssnar på bilarna som passerar på gatan nedanför. När jag tänker på det jag gjort idag känner jag mig nöjd. Jag har verkligen hunnit med en hel del. Det gör mig glad. Min kropp har haft en oerhörd släng av pms idag. Och det tar på krafterna. Så därför, därför, är jag så glad att jag äntligen känner mig ganska lugn. Även om det enda jag ska göra nu är att gå och lägga mig. Jag hoppas få sova gott inatt. Och det hoppas jag du med får!

Det här inlägget postades i sommar, tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

