tipslistan

Ibland blir det inte som en tänkt sig. Istället för att preppa blogginlägg och rensa bland alla mina foton från Japan igår kväll (läs onsdag) fick jag istället bråka med mitt modem. Så därför blir det en liten lista idag!

Det där ovan, det skrev jag igår morse (läs torsdag), men innan jag hann klart med listan så krånglade mitt internet. Igen. Så tröttsamt! Så, när jag skriver det här är det fredag. Och jag håller tummarna för att internet inte krånglar så att jag hinner skriva klart den här listan nu! Okej, nu kör vi.

lunch at mommees, helsingborg
Lunchtips:
Världsgod asiatisk mat äter du hos Mommees i Helsingborg.

saturday, breakfast, helsingborg
Boktips:
De polyglotta älskarna av Lina Wolff.

a-united-kingdom
Filmtips:

A United Kingdom.

Tvserietips:

GLOW! Finns på Nettan.

the light, helsingborg
Fototips:
Sök ljuset.

saturday, breakfast, helsingborg
Frukosttips:
Ät det alltid minst en gång om dagen! För allt som är gott går att äta till frukost <3

fb_share_imgApptips:
Citymapper. Den guidar dig perfekt i kollektivtrafiken i de flesta större städer runt om i världen. Den talar till och med om i vilken del av tunnelbanevagnen du ska sitta för att hitta till rätt utgång när du går av. Jag älskar det!

Resetips:
Packa i vakuumpåsar.

saturday, helsingborg
Tidningstips:
Fantomen.

psyket
Poddtips:
Psyket i P3. Enligt skaparen Emmy Rasper handlar den om att ”Alla människor har en psykisk hälsa. Ibland mår vi sämre och ibland bättre. I Psyket träffar Emmy Rasper kända personer och pratar om hur de mår och har mått i huvudet.”

primrose hill with strawberries, london with luara
Mattips:
Jordgubbar och kallrökt lax är väldigt gott ihop.

my home, nijmegen
Sovtips:
Ha det svalt i sovrummet.


Lista hittad hos Flora.

Det här inlägget postades i höst, summan av kardemumman. Bokmärk permalänken.

En kommentar till tipslistan

  1. Ping: höstlistan |

Kommentera

