fredagstankar

friday, sunrise, helsingborg
Jag ser inga soluppgångar längre. Nu är det mörkt varje morgon när jag kliver upp. Det är som att gå upp i den nattsvartaste av nätter. Och jag har haft fullt upp och ingen tid till  skrivandet här. Det gör mig ledsen.

Den här veckan har dessutom, på grund av hashtaggen #metoo (som jag skrev om häromdagen), varit väldigt känslofylld. Jag har levt på de sista procenten i energibatteriet och det behöver åtgärdas pronto.

Men idag är det fredag och då infinner sig något av ett lugn i min kropp. Helgen väntar runt hörnet! Om förra helgen var intensiv, eftersom jag var i Stockholm, är min tanke att denna ska bli lugnare. Och det ser jag fram emot. Jag känner mig trött i kroppen och knoppen och behöver få göra grejer med händerna, tror jag. Se att det händer något någonstans. Ja, det blir bra, så får det bli.
Vad ska du hitta på?

Det här inlägget postades i höst, tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

