först paus 👉 nu fortsättning

autumn, helsingborg
Jag behövde en paus. Från internet, bloggen, mig själv och allt runt omkring. Så jag pausade. Jag har sett till att mina grundbehov är tillfredsställda (mat, sömn, träning) och när de behoven slutat glappa kommer energin tillbaka. Och det är så välkommet! Nu behöver jag skriva igen. Och det bästa med att blogga är att det kan fungera som en tidsmaskin. Jag kan skriva om saker i vilken ordning jag vill.

Hoppas ni fortfarande är några kvar som läser det här <3

Det här inlägget postades i höst, tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

