onsdagstankar

sunset, helsingborg

Jag smet. Från november och mörkret till sommar och värme. Den senaste knappa veckan har jag varit på semester på Gran Canaria. Bloggen fick vila och jag fick vila. Nu är jag tillbaka med ny energi och ser fram emot att få börja julmysa. Ja, det får en göra nu när halva november har gått!

Igår var jag på resande fot hela dagen. Jag kom, för en gångs skull, hem tidigt och hann packa upp och fixa innan det var dax att sova. Så skönt! Mitt mål just nu är att vara extra snäll mot mig själv. Det behöver en vara den här tiden på året. (Eller egentligen hela året, men jag märker att jag är bra mycket skörare i november än i maj.)

Nä, nu kör vi igång resten av den här månaden, hörrni! Glad onsdag och glad november!

Det här inlägget postades i höst, tankar för dagen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

