när två drömmar uppfylls samma dag

Då är det minsann ingen dålig dag. Och igår hände två saker jag har längtat efter. Den första kände jag på mig. Men den andra trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva igen!

mumford & sons, copenhagen
Den första då, det var det faktum att Mumford & Sons tillkännagav att de kommer släppa ny musik. Först ut från den kommande skivan var låten Guiding Light. Den är svinbra. Lyssna här. Albumet kommer den 16 november, så nu längtar jag plötsligt efter månaden jag gillar minst! Vem kunde anat detta?

veronica_mars_over_the_moon_face
Och, så till grej nummer två! Som verkligen golvade mig, jag vågade aldrig hoppas att det här skulle hända! Nämligen att en av mina absoluta favoritserier, Veronica Mars, kommer släppa en ny säsong under 2019! Denna pärla till tv-serie fick genom en fundraisingkampanj, som jag var med och bidrog till, en film 2014.

Och nu har alltså amerikanska Hulu plockat upp serien för en ny säsong om 8 avsnitt som ska sändas någon gång under nästa år. Wieho!!! Nu återstår bara att klura ut hur jag ska kunna se avsnitten här i Sverige.

Detta inlägg publicerades i favoriter, höst, musique. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar