måndagstankar

sunday, celebrating my aunt's birthday, glumslöv
Hej bloggen!
Det var längesen jag hade en helg när jag ägnade så lite tid åt dig. Det har känts ovant, men väl inte så konstigt, för jag har varit i Stockholm och hittat på roligheter. Så du har fått en chans att vila.

Men, idag är det måndag och ny vecka, och jag känner mig förvirrad över just det. Jag har mentalt inte riktigt hunnit med. Utanför fönstret är det klassiskt oktoberväder; grått, disigt och med en aning dimma. Jag fryser och behöver ge mig iväg till jobbet, men skulle hellre sitta här och skriva inlägg och föra över foton så att jag kan visa er helgen. Men, med ett heltidsjobb går det inte. Så både ni och jag får hia oss lite grann.

Till dess, ha en fin måndag och veckostart alla!

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar