vykort från malmö

saturday, malmö
saturday, malmö
saturday, malmö
saturday, malmö
saturday, malmö
saturday, malmö
saturday, malmö
saturday, malmö
saturday, malmö
saturday, malmö
saturday, malmö
saturday, malmö
saturday, malmö
Hej bloggen!
I lördags var jag i Malmö och hälsade på Ina. Hon är den av mina vänner som jag har känt allra längst och i helgen hade vi bestämt oss för att chilla tillsammans.

Vi drack te, promenerade i Pildammsparken, spanade på hösten och knatade runt inne under träden i hemliga gångar. När vi började bli kalla gick till Mitt Möllan och åt god risnudelsoppa från Lilla Vietnam och ännu godare glass från Köld. Jag fick provsmaka många sorter men till sist valde jag en med smak av earl grey och rabarber (Vicken grey!) och en med hallon, citron och hibiskus (Hallibiskus). Det var helt sjukt gott!

Sedan hade vi tänkt titta på en serie-utställning, men den hade fått stänga pga sjukdom så istället prommade vi hemåt. Innan jag tog tåget norrut igen hann vi mysa i soffan och prata lite till. Helt klart en bättre lördag i livet! Hoppas du också har haft en fin helg :)
Kram Malin

Detta inlägg publicerades i äta bör man annars dör man, höst, påhitt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till vykort från malmö

  1. Christin skriver:

    Åh vad roligt! Fint det ser ut. Ser också ut som ni hängt kring mina hoods! Roligt!!

    • Malin skriver:

      Vad roligt att höra Christin! Det var verkligen finfint. Och kul att det var i dina hoods! Jag gillar verkligen Malmö och att hänga här där vi var.

Lämna en kommentar